Handelsbetingelser

Fragt- og leveringsomkostninger

Vi leverer, til DIN dør, i hele landet med Post Danmark. Alternativt kan du få leveret til den nærmeste pakkeshop. 

Betaling & levering

1. Når du har afgivet en online bestilling her på hjemmesiden modtager du på email en ordrebekræftelse.

2. Vi leverer varen.

3. Ved levering af varen foretages transaktion af ordren.

Alle angivne priser er i (DKK) danske kroner og inklusiv moms.

Bestilte varer leveres som udgangspunkt samlet.

I bestillingens kommentarfelt kan du notere, hvor varen evt. skal stilles. (husk det skal være sted, hvor gnavere, katte mv. ikke har fri adgang). 

Leveres varen i carport, udhus mv. bærer kunden selv ansvaret for varens beskaffenhed og sikkerhed.

Hvis varen ikke kan leveres som aftalt, vil ekstra udkørsel være for kundens regning.

 

Annullering af ordre

Ønsker du at annullere en ordre, kan dette ske inden vi leverer den hos dig.  Annullering af ordrer kan foretages via email.

 

Betalingskort

Du kan betale online med alle viste betalingskort på forsiden af webshoppen. Denne vil altid være opdateret.

Ved brug af betalingskort er der et lille gebyr. Dette gebyr fremgår af din kortudsteders priser og betingelser.

 

Fortrydelse og reklamation

Fortrydelse:

Du har fra modtagelsen af din ordre 14 dage til at meddele os, at du fortryder dit køb. 

Straks herefter skal du iværksætte returnering af varen/e til os..

Meddelelse om fortrydelse skal samtidig ske skriftligt på email eller kontaktformular.

Beløbet som kan refunderes er varens købspris, fratrukket vores fragt- og emballeringsomkostninger ved forsendelse til dig. 

Har du anvendt varen udover 'afprøvning som i fysisk butik', vil værditab grundet brug blive fratrukket beløbet. (Jvf. reglerne må du afprøve en vare som stod du i en fysisk butik og afprøvede den)

Værditabet er varens købspris fratrukket varens værdi ved videresalg som brugt. 

Værditabet fastsættes af os efter inspektion af den returnerede vare.

Alle mærkater, stickers, varenumre, labels, prismærker mv. skal være intakte som ved modtagelsen af varen.

Varer der bærer præg af at være anvendt mister typisk 80%-100% af værdien afhængig af type, pris mv. En tyggebold mister eksempelvis 100% værdi, hvis den har været brugt. Varer som kosttilskud, shampoo mv. kan IKKE returneres/fortrydes.

Fragtomkostninger og risiko for transport retur til os påhviler dig som kunde.

Beløb udbetales ikke kontant, men tilbageføres elektronisk til den konto hvor fra varen oprindeligt blev betalt.

Reklamation:

I overensstemmelse med købeloven ydes du 24 måneders reklamationsret på tilbehør, eller til varens mindst holdbarhedsdato. Det betyder, at vi i tilfælde af defekt reparerer varen, evt. ombytter eller i nogle tilfælde giver afslag på varen alt afhængig af reklamationens indhold. Dette gælder ikke for uberettigede reklamationer, samt fejl og mangler grundet fejlagtig brug eller ødelæggelse af varer.

Er der fejl eller mangler ved en købt vare, så skal du hurtigst muligt kontakte via email os med detaljeret beskrivelse og forklaring om, hvad der er galt med varen. Reklamation skal altid foregå indenfor rimelig tid fra fejlen er opdaget. Vælger du at returnere en vare uden først at have kontaktet os som anført frafaldes reklamationsretten.

Kunden er ansvarlig for varens sikre emballering ved afsendelse til os. Vi modtager ikke pakker sendt til os pr. efterkrav.

Tilfredshedsgaranti

Go Care yder tilfredsgaranti på hunde- & kattefoder.

Finder du fejl eller mangler i foderet bedes du sende varen til Go Care A/S. 

Vedlæg udførlig beskrivelse af reklamationens indhold.

Mere info om producentens returneringspolitik kan læses på www.gocarepet.com.

Vær OBS på at forkert opbevaring ikke er grund til at reklamere.

 

Cookies & persondata 

Denne webshop anvender cookies til besøgsstatistik samt til ordreforløbet. Anvender du denne webshop accepterer du sidens anvendelse af cookies.

Der gemmes ingen personlige oplysninger ud over de til ordrens gennemførelse nødvendige adresseinformationer.

Vi videregiver ingen personlige oplysninger til 3. part udover den nødvendige information til ordrens gennemførelse, samt til kundetilfredshedsformular. I nævnte tilfælde videregives kun data når du selv aktiv har gennemført handel og/eller udfydt kundetilfredshedsformular og dermed givet din accept.